Tuesday, 6 December 2011

Rakyat Malaysia Tangga Ketiga Paling Curang Di Dunia

Posted by karmilaillang at Tuesday, December 06, 2011
Sebagai rakyat Malaysia dan majoriti penduduknya adalah beragama islam, saya malu apabila terbaca berita ini, walaupun mungkin berita ni sudah lama..tak la lama sangat dalam bulan disember tahun ni jugak..jomlah kita baca sikit untuk info..

RAKYAT Malaysia di tangga ketiga sebagai pasangan paling curang di duniaseperti yang dilaporkan oleh China Press.


Menurut tinjauan yang dilakukan, 33% lelaki-lelaki Malaysia mengaku bahawa mereka tidak jujur kepada pasangan-pasangan mereka. Negara Thailand pula 54% di tempat pertama diikuti oleh Korea Selatan dengan peratusan 34%.


Russia dan Hong Kong di tangga ke empat dan kelima dengan peratusan masing-masing 32% dan 29%.


Sebilangan 39% wanita di Malaysia juga mengaku bahawa mereka pernah mengkhianati pasangan. Dua negara di tangga teratas pula ialah Nigeria 62% dan Thailand 59%.

Wanita Russia di tangga ke empat paling suka berlaku curang di dunia sementara Singapura di tangga ke lima.

Tinjauan itu dilakukan oleh sebuah syarikat pengeluar kondom, Durexberdasarkan tinjauan terhadap 29,000 orang di 36 buah negara seluruh dunia.

Tinjauan itu juga mendedahkan bahawa secara purata, lelaki Malaysia mempunyai 3 orang pasangan seks sepanjang hidup mereka manakala Hong Kong dan Singapura di tangga teratas dengan jumlah 16 orang pasangan seks sepanjang hidup data ini adalah yang tertinggi di Asia.




Sumber: The Star

14 comments:

whitecappuccino on 6 December 2011 at 22:36 said...

hebat Malaysia!..menakutkan!

fany wany on 6 December 2011 at 22:41 said...

aikk, macam ni pun ada =="

Arina Abdullah on 6 December 2011 at 23:00 said...

err , dahsyatnyaaa =.=

faizal mohd on 6 December 2011 at 23:05 said...

wah! sangat 'bangga'. HAHA.
Bertabahlah pada mereka yang pernah dicurangi. :)

gedek! on 6 December 2011 at 23:50 said...

alamak!

terasa!

Mazni on 7 December 2011 at 00:04 said...

Banyaknya... Xptut bt macam tu :(

penjajah minda on 7 December 2011 at 08:11 said...

tipu.aku setia je.haha

Mknace on 7 December 2011 at 08:37 said...

wuiihh... masalah tu

^_^
Terbaeekkk!!!!
I'm back
Singgah dari mknace unlimited

Kunang-Kunang on 7 December 2011 at 10:56 said...

Assalamualaikum, salam kenal.

Terima kasih singgah blog saya.

Sedihnya kita yang majoritinya beragama islam begitu tinggi ratingnya dalam kecurangan dengan pasangan masing2.

Selendang Merah on 7 December 2011 at 12:07 said...

aishhhhhhh..masalah nie...takut jugak lah lau jumpa perempuan yg tak jujur..macam mana nak wat isteri nie...hurmmmmmm..

konde on 7 December 2011 at 14:35 said...

tak boleh prasangka buruk...

Info Event For Blogger: Percuma Samsung Galaxy Ace & RM100, it's very easy to get, let's come and get it --> http://www.streetdirectory.com.my/streetdirectorymalaysia/

CikguShikin on 7 December 2011 at 19:51 said...

Tak boleh percaya ni. mesti org nak burukkan nama negara kita. kalau tengok TV atau surat khabar sekalipun berapa banyak kes curang ni di negara omputeh?filem pn byk sekali tunjuk kecurangan rakyat amerika.

milo on 7 December 2011 at 21:32 said...

perghhh..top rank tuu..haha...adoiii terok2...

cikgu ainura on 7 December 2011 at 23:30 said...

wahh.. gud entry. saya pon baru dapat msg ni pagi tadi.. memang tak foward kat sape pon.. sbb rasa cam 'tak leh caya' jek ngan msg berantai cam nie..

Post a Comment

 

Anugerah Cinta Copyright © 2012 Design by Asrarqulub Arts Asrarqulub Arts