Thursday, 1 December 2011

Model Pejabat yang cool Diperbuat daripada kertas

Posted by karmilaillang at Thursday, December 01, 2011
Sebelum ini kita cerita tentang Cawan Styroform, memang banyak hasil seni kreatif yang terhasil daripada kreativiti artis seluruh dunia. Untuk kali ini kita kongsikan model pejabat yang sangat unik dan menarik diperbuat daripada kertas.. 

suasana pejabat yang sebenarnya..


sembang-sembang..hihihi



ini, normal lah..klu dah namanya kerja..



semua orang dah balik..

Macam mana cool kan? Sila la cuba buat kat rumah. Kepada adik-adik sila dapatkan bantuan ibu bapa atau abang kakak ketika menggunakan peralatan tajam seperti gunting pisau dan sebagainya. ^-^

4 comments:

afzalsukasuki on 1 December 2011 at 16:18 said...

ni kalau nak buat mesti kena kreatif dan kesabaran yang tinggi kan?

karmilaillang on 1 December 2011 at 20:12 said...

mungkinlah afzal...tengok pun puas hati mesti buat kena tahan hati...

liya alia on 1 December 2011 at 22:59 said...

kretip sangattt ! cute jugak. hee

missina on 3 December 2011 at 23:13 said...

cantiknyeeee!kiut dan sangat teliti nak buat ni kan,,hebat2!

Post a Comment

 

Anugerah Cinta Copyright © 2012 Design by Asrarqulub Arts Asrarqulub Arts