Wednesday, 28 December 2011

Carian Paling Popular Di Laman Google 2011

Posted by karmilaillang at Wednesday, December 28, 2011

Google merupakan ejen carian yang terunggul di dunia. Setiap tahun google menerbitkan senarai sepuluh pertanyaan carian terbaik di dunia dan juga untuk negara-negara tertentu.Nak tau apa yang seringkali ditaip di dalam carian google. Senarai ini menunjukkan bagaimana kita sebagai sebuah negara searched bersih. Antara penemuan menarik, Hana Tajima dipukul, Bruno Mars adalah antara carian Orang yang paling kerap di Search di laman google manakala Jawatan Kosong  menduduki tangga ke 7 diikuti Kartun Muslimah di tangga yang ke-9  dalam senarai carian yang paling kerap pada tahun 2011


Di bawah ini, dimasukkan dalam senarai carian untuk Malaysia. Jika anda ingin mengetahui tentang trend carian di seluruh dunia atau di negara-negara lain, 
sila layari laman web http://www.googlezeitgeist.com/ms (this link is for the Malay site J)...


Carian nama orang tertinggi



Bruno Mars
Hana Tajima
Cikgu Shida
Avril Lavigne
Anwar Ibrahim
Fatin Liyana
Justin Bieber
Rihanna
Ustaz Kazim
Hanis Zalikha



Terma Carian Umum Yang Meningkat Naik Dengan Pantas



Facebook
Angry Birds
Maharaja Lawak
iPhone 5
Samsung Galaxy
iPad2
Jawatan kosong
Android
Tonton
Aishiteru


Carian Berita Paling Popular



ipad 2
Malaysian grand prix
Kennedy space center
Kentucky derby
Japan nuclear crisis
MTV movie awards
Michael Jackson funeral
Malaysian open
Thailand flood
Malaysia budget 2012



Carian Imej Paling Popular



Justin Bieber
Background designs
Fixie bike
Domo Kun
Monster energy
Supra shoes
Jules Verne
Smiley face
Kartun muslimah
Chelsea Olivia



Carian Persoalan Paling Popular



what is bersih
what is g6
what is ppvrip
what is ipad
what are words
what is jailbreak
what is android
what is lmao
what is hacking
what is information



Carian Rancangan TV Paling Popular



ANTM
x factor usa
american idol 2011
amazing race 18
tvb drama 2011
nagamma serial
supernatural
bones season 7
Al Jazeera
My Princess

Carian Destinasi Perlancongan Antarabangsa Paling Popular



Kowloon/Hong Kong
Su Mei Island, Thailand
Phuket Island
Bangkok
Maldives
Disneyland Hong Kong
Taipei
Paris Disneyland
New York
Caribbean



Carian Blog Paling Popular



Blog Serius
Beautifunara
Papagomo
Jejariruncing
Honeykoyuki
Oh Bulan
Kari ngeri
Malaymoviesfull
My Resipi
IniBelogSaya 




4 comments:

Munnafendy on 28 December 2011 at 10:01 said...

waaaa...BERSIH pemenangnya wpun byk bantahan =P

lia on 28 December 2011 at 10:59 said...

x de saper lak cr blog saye he3

Mazni on 28 December 2011 at 12:29 said...

hahaha, ade org cakap yang google ni org dah xpakai. tapi sy buat bodoh je. and sape cakap xde orang yang guna google! yang kat atas ni hape? gila betul mereng org tu. huhu

Zana on 28 December 2011 at 13:21 said...

taktau pulak ada mende cmgnie hehe bnyk yang tak faedah je hehe

Post a Comment

 

Anugerah Cinta Copyright © 2012 Design by Asrarqulub Arts Asrarqulub Arts