Thursday, 9 February 2012

Unfriend

Posted by karmilaillang at Thursday, February 09, 2012

Ada betulnya ^-^

16 comments:

.........cP~ on 9 February 2012 at 14:59 said...

Betul tu..Kalau dah post yang bukan-bukan, baik unfriend je..

Serunai on 9 February 2012 at 15:25 said...

Ya sangat setuju.. memutuskan ikatan silaturrahim dgn unfriend adalah sgt jauh berbeza

faizah husna on 9 February 2012 at 15:25 said...

yupp...setuju sangat...kadang2 comment uh gne bhasa mncarut teruk2...saket mata memndang..lebih baek unfriend jeh. :)

SumeSakan on 9 February 2012 at 15:45 said...

setuju jugak....bukan ape kekadang sedikit sebanyak leh pengaruhi kita ke arah tuh...

Nway thanks jd friend kite...Salam kenal dari SS...

lady scooter on 9 February 2012 at 16:18 said...

sangat suka entry nih...;-)

sailaaf on 9 February 2012 at 16:54 said...

boleh pinjam gambar?
hehehe..saya penah unfriend kawan saya. saya habis kena maki je lepas unfriend.padahal saya malas nak friend. ayat dia kat FB berlagak tak abis2.tu yg saya memilih unfriend. hehe

aimaniman on 9 February 2012 at 18:12 said...

yuppp betul tu, tp dah budaya kita tangan dihulur salam disambut... rasa macam x manis kalau menolah org nak berkawan, tp kita kan kaya ngan budi bahasa... tolak secara baik, semua senang....

RazFiRa on 9 February 2012 at 22:11 said...

saya unfriend kalau orang tu banyak mencarut di fb, sebab otak saya turut terganggu dengan carutannya

karmilaillang on 14 February 2012 at 09:41 said...

betul kan..takut kongsi dosa dengan kita

karmilaillang on 14 February 2012 at 09:41 said...

kena faham konsep...baru boleh bezakan =)

karmilaillang on 14 February 2012 at 09:42 said...

sebab takut kita terjebak dengan dosa yang sama

karmilaillang on 14 February 2012 at 09:43 said...

betul...pengaruh ke arah kejahatan cepat merebak berbanding pengaruh ke arah kebaikan
salam kenal jugak, terima kasih sudi singgh =)

karmilaillang on 14 February 2012 at 09:43 said...

punyai maksud yang mendalam =)

karmilaillang on 14 February 2012 at 09:44 said...

boleh..sila2 =)
kena maki buat perkara yang baik itu biasa..

karmilaillang on 14 February 2012 at 09:45 said...

betul..pasti ada cara dan adab yang terbaik....

karmilaillang on 14 February 2012 at 09:46 said...

hihihi sebb kita pembaca...walau tak banyk sedikit pasti terganggu =)

Post a Comment

 

Anugerah Cinta Copyright © 2012 Design by Asrarqulub Arts Asrarqulub Arts