Saturday, 18 February 2012

Bekas Kiub Ais Yang Sempoi..

Posted by karmilaillang at Saturday, February 18, 2012
Selamat pagi semua, selamat berhujung minggu...Alhamdulillah masih diberi kesempatan untuk bernafas dan bergembira hari ni, ingin kongsikan gambar-gambar bekas kiub ais yang sempoi...

 Mesti dah bosan dengan bentuk ais yang biasa bukan? Apa kata korang cuba pula ais yang berbentuk sempoi dekat bawah ni. Lepas ni korang asyik nak minum minuman berais jak 24 jam. Hehehe :D
















Jadi, mana satu pilihan korang? Sempoi. =)



8 comments:

Eyqa Hasnan on 18 February 2012 at 10:08 said...

terbaik laaaaa !

Lily on 18 February 2012 at 10:34 said...

Wah, menariknya! :D

lieynanilaz on 18 February 2012 at 13:49 said...

kalau dah macam-macam bentuk...rasa sayang plak nak makan..hehe.

Mie Hishamuddin on 18 February 2012 at 22:44 said...

gila kentang..creative kot!

^^eKaTiKaH^^ on 19 February 2012 at 17:08 said...

pehh, cool gitu.. ade jual tak? nak beli satu..hee.. :D

fiza nurani on 20 February 2012 at 09:35 said...

naik ais bentuk rose !!!!!!!

ilovekampungku on 20 February 2012 at 14:24 said...

sempoinyer

merapu on 22 February 2012 at 08:11 said...

yg gigi tu macam geli siket, mcm gigi palsu la rendam dalam air,hee, entry menarik, sbb kite suke sangat ais.. huhu

Post a Comment

 

Anugerah Cinta Copyright © 2012 Design by Asrarqulub Arts Asrarqulub Arts