Saturday, 19 November 2011

19 Idea untuk Dapur Idaman

Posted by karmilaillang at Saturday, November 19, 2011
Dalam ruangan di rumah sekarang ini pasti akan ada satu ruangan yang di namakan dapur, yang pada kebiasaannya semua kita maklum sebagai tempat penyediaan untuk memasak dan juga penyediaan makanan yang sudah siap d masak. Tak kiralah sama ada digunakan sebagai tempat nak potong bawang ka, kacau telur ka, hias makanan yang dah siap masak ka, atau sebagai tempat simpanan pinggan mangkuk dalam kabinet, semua boleh dibuat di sini.

Yang penting terpulang kepada pemilik kediaman bagaimana kedudukan dan rekabentuk idaman mereka itu dalam ruang dapur. Berikut saya kongsikan 19 contoh yang biasa di bina. Dari sebesar-besar sehinggalah yang kecil, tak kiralah bahan buatannya daripada 'formica' mahupun kayu asli, semuanya ada...yang mana satu yang menjadi pilihan anda?




















lepas ni, boleh la kita merancang dapur idaman untuk rumah sendiri..hihihi, makanya menabung dari sekarang untuk dapur impian anda ^-^


























5 comments:

guest writer on 19 November 2011 at 22:28 said...

teringin nak ada dapur yang bertemakan jungle sikit... ada pokok ala taman di dapur.. hahahaha akak berangan aja

penjajah minda on 20 November 2011 at 07:54 said...

kalau mak aku tengok, maunya dia menjerit OOSSOOMMM!! hehe

milo on 20 November 2011 at 18:36 said...

semua cantik!! semua sy pilih.. teringin nk rumah cantik2 camni nanti..hehe..tp kalo dh ade ank mesti bahaya kan? susah nk jg i mean hehe..:D

MerLe on 21 November 2011 at 00:29 said...

best klu dapur cantik...jdi teruja nk masak..hehe

izaFiza on 28 November 2011 at 10:06 said...

wah.cantik2 semuanya.tp nk wat dapur umh pon xde lg.sob..kena menabung gak neh.=)

Post a Comment

 

Anugerah Cinta Copyright © 2012 Design by Asrarqulub Arts Asrarqulub Arts