Friday 12 August 2011

Semanis Senyuman..

Posted by karmilaillang at Friday, August 12, 2011

Inilah aq, tika  wajah seperti ini.. pastinya hati ku berbicara duka dengan seribu masalah yang bermain di fikiran, senyum itu pasti walau apa pun yang berlaku, suka duka sedih gundah lebih-lebih lg kalau bergambar.Senyuman yang terpancar pada setiap wajah ku mampu memberikan seribu persepsi bagi orang yang memahaminya. ku ingat lagi tarikh gambar ini di ambil, di saat hatiku sedang gundah memikirkan apa yang perlu ku lakukan seterusnya.

adakah aq perlu terus di sini atau sebaliknya, langkah ku penting untuk menentukan masa hadapan yang bakal aq hadapi. namun aq tidak seteguh karang di lautan, yang mampu bertahan di kala ombak menghempasnya tidak pernah goyah walau sedikit pun. oh Tuhan ku mohon kekuatan dariMu agar aq mampu meneruskan kehidupan yang ku rasakan baru bermula tika ini.

benar dikatakan masalah yang kita hadapi mampu mematangkan kita, namun sejauh mana masalah itu mampu membuat kita berubah menjadi yang lebih baik. mungkin mampu mematangkan kita namun tidak semua masalah itu kita mampu tinggalkan untuk tidak menemuinya lagi..

0 comments:

Post a Comment

 

Anugerah Cinta Copyright © 2012 Design by Asrarqulub Arts Asrarqulub Arts