Monday 1 August 2011

ulang tahun Ku...

Posted by karmilaillang at Monday, August 01, 2011
Alhamdulillah, baru jak lepas ulang tahun yang ke 25 untuk ku... hanya satu ku pinta agar rezeki ku di murahkan oleh Allah s.w.t. kata- kata buat diri sendiri "selamat ulang tahun mil, semoga d panjgkan umur , d murahkan rezeki dan d percepatkan apa yang patut. hehehhe


kepada semua sahabat andai, yang wish.. thanks so much..sebab ingat, banyak member yang lahir bulan julai. Orang yang lahir bulan julai ni, istimewa ckit.....konon, semua bulan kelahiran pun istimewa. 




Hadiah paling best tahun ni, dapat hanphone touch skrin ok, sapa mau bagi....alhamdulillah, minta hadiah jugk ni orang yang bagi hadiah ni, ketahuan mahunya ehheheh, apapun terima kasih bnyk-bnyk, mcm ndak lanyak pulak pakai handphone mahal ni, namanya jugk hadiah jgn cerewet.... di bagi handphone, minta kereta."ndak besyukur betol lah awak ni"


semoga di panjangkan umur untuk ulang tahun kelahiran pada tahun hadapan, semoga hari-hari yang mendatang lebih baik dari sebelumnya, terima kasih Ya Allah kerana masih menginzinkan ku menyedut udara Mu.

3 comments:

Lia on 3 August 2011 at 00:57 said...

bestnyalaaaa hadiah befday mu..sapa bagi ni. Oh, cemburu! hehehe.

Sudir Suichi on 8 August 2011 at 22:59 said...

kau bagi aku la...bdayku nda lama lagi ni

karmilaillang on 10 August 2011 at 15:02 said...

ko mau apa sudir? ko mau strawbeery kha...

Post a Comment

 

Anugerah Cinta Copyright © 2012 Design by Asrarqulub Arts Asrarqulub Arts