Friday 30 September 2011

Resah Hati

Posted by karmilaillang at Friday, September 30, 2011

Terkadang terfikir aku sendiri...
Di ssat hati keresahan menanggung beban
Air mata ini tumpah lagi
Bukan jatuh kerana hati tidak kuat menanggungnya
Tapi diri ini terasa seakan jauh dari kasihMu
Jika dahulu teman selalu meingatkan
menasihatkan
memberi panduan
Namun kini semuanya seakan hilang
Diri sering bertanya
Mengapa aku sering tidak dapat apa yang mereka semua dapat??
Hati memberontak
Hati mendesak jawapannya
Akhirnya aku temui jawapanya
di saat itu aku tahu
bahawa Allah sedang merancang sesuatu yang besar 
untukku 
yang Allah mahukan hanya Aku yang memilikinya
dan bukan insan lain
Aku terus menanti suatu yang teristimewa dariNya
dan aku terus menanti.....




0 comments:

Post a Comment

 

Anugerah Cinta Copyright © 2012 Design by Asrarqulub Arts Asrarqulub Arts