Wednesday 6 April 2016

Senah...

Posted by karmilaillang at Wednesday, April 06, 2016



Nama dia, Nurul Husna Asmad.. nama ayah dia macam nama cikgu saya dulu dekat sekolah rendah hihihi. orangnya kecik molek jak tapi semua pergerakan lincah jak walaupun jentera berat duk sebelah kiri haahhaha... dia Teacher pelajar gelar miss husna, pegi mana-mana dia sorang je miss.. miss sana miss sini. Miss gelar saya kak Carmela, u know Teacher K dan C pun lain bunyi.
Atas tu gambar kita berdua tidur sebilik, Gpk A bagi p bercuti bawa pelajar 4 hari tue siap tidur hotel lagi..

 
 Gambar dekat atas ni, gambar kita berdua naik bukit kubong, last n firstla senah naik katanya...padahal apala sangat bukit kubong je kot, happy kita orang berdua sampai puncak walaupun kelaparan, ini semua kenangan kan senahhh....


KADANG-KADANG ALLAH sengaja mencipta PERTEMUAN,
supaya kita lebih MENGENAL erti PERSAHABATAN...
 
 
Dan KADANG-KADANG ALLAH sengaja memisahkan kita dengan orang yang kita sayang,
Supaya dengannya kita lebih MENGHARGAI nikmat sebuah PERKENALAN....(^_^)...
 
 
kemarin senah,,, last dengan kita orang, dia dapat rezeki yang lebih baik dari sebelumnya tak jauh mana pun pindah Lawas jeee kot... :p
 
Terima Kasih untuk semua kenangan dan memori awak dengan saya,
saya tak lupa yang saya pernah ada kawan bernama Nurul Husna bt Asmad, Semoga perjalanan hidup awak di Rahmati OlehNya dan di permudahkan untuk urusan kehidupan yang seterusnya..
 
 

1 comments:

Ayuni on 6 April 2016 at 09:10 said...

comel!

Post a Comment

 

Anugerah Cinta Copyright © 2012 Design by Asrarqulub Arts Asrarqulub Arts